Startar upp igen

 
Asså jag hade inget internet i stugan och allt blev bara kaos, och mitt 3G tog slut så det blev att jag glömde bloggen. Men nu startar jag upp igen, ska göra lite tidsinställda och lite sånt men kan ju berätta vad jag gjort i dag.
 
Idag har jag och Felicia ridit ut med Tiara & Kevin, det gick bra eftersom det var Felicias första gång att rida, förutom en gång när hon typ betalde för ponnyridning eller nått sånt. Tiara skötte sig bra och Kevin också, fast båda ville nog springa egentligen fast ja, somsagt så var det Felicias första gång ;)
 
Efter det flyttade jag plats inne i sadelkammaren eftersom Emir och Ozon har flyttat så fanns det två lediga platser, och jag har trängt mig i en gaderob förut men nu har jag en stor och rymlig plats. Jag och Mamma har även fyllt vattnet hos hästarna också.
 
Jag och felicia

Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback