Lite om mina betyg

Gick sämst. Fick 152,5 i poäng, skit dåligt. Jag är jätte missnöjd med speciellt två ämnen, engelska & Hemkunskap. Jag fick D i Engelska, ville ha C. Jag fick D i hemkunskap, jag tycker verkligen jag förkänade bättre! T.om. killarna fick bättre än mig (vissa) och dom fjantar sig bara igenom lektionerna. Jag har hittat på egna recept, gjort allting som man ska och ändå sätter hon D? På ett kycklingtest som vägde mycket på betyget gjorde jag och Alice Thai-kyckling som jag hittade på. Några andra tjejer tog från receptbok och fick C eller B. Hon måste seriöst gjort fel? Carro i min klass gjorde inte ens HKK provet och fick C endå? Jag ska ta ett rejält snack med Marie.
 
Engelskan fick jag D i också, inte nöjd. På senaste provet så fanns det en uppgift som vad nästan osynlig, nästan INGEN gjorde den uppgiften. Så jag fick 77/118. Hade jag gjort den där uppgiften hade jag fått 104/118, eftersom att det var översätt t.ex. go, went, gone till svenska -> går, gick, gick, visste jag ju att jag skulle få 104 eftersom jag kan svenska haha.
 
Får kämpa nästa termin i stället.


Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback