Bloggsugen

Så jag bloggar här ett tag.
 
Kan ju berätta om dagens ridpass då. Jag med tiara och sofie med kevin red på ängne idag. Det blev lite stökigt i början, men sedan hittade vi någon liten vollt som vi travade runt på och tillslut gick hon jätte fint. Sedan var det dags för lite galopp på ängen, men då blev allt lite väl kul och jag föll av i full galopp. Landade jätte mjukt på gräset och det gjorde inte ont. Sedan skulle jag upp och testa igen och då gör hon om det, IGEN?! Denna gången höll jag mig kvar genom att knipa allt vad jag hade med benen runt halsen på henne, andra gången blev jag skit arg på henne och då red vi hem. Bara som grädden på moset trampade hon mig på foten också (Det gjorde ondast av allt som hände haha). I morron har jag inga planer på vad jag ska göra, allt är fruset och halt. Tror jag bara tar in henne och myser lite och sätter på henne täcket igen. Hon går naken i kväll för att lufta pälsen och det ska ju endå inte regna så ja. Hon fick även på sig brodd idag så hon slipper halka i hagen också, känns bra. 
 
Mina egna planer är nog inte stora, kanske är hemma eller något, vet inte. Jag lär återkomma med det. Ha nu ett skönt jullov, så hörs vi i morgon. / Emelie
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback